KAPOENEN

(Kinderen vanaf het 1ste leerjaar)
Toffe spelletjes, vele vriendschappen en ambiance altijd verzekerd. Dat is wat de kapoenen elke zaterdag van 14 tot 17 uur mogen verwachten. Elk weekend voorziet een enthousiaste leidingsploeg een grote variรซteit aan activiteiten -ook wel vergaderingen genoemd-. ย Bospelen, eens zelf koken, sporten of een spannende commandotocht zijn maar enkele voorbeelden van activiteiten die de kapoenen doorheen het jaar gaan beleven. Naast het vele spelen en plezier maken proberen we bij kapoenen zelfstandigheid en samenwerken aan te moedigen. Door de kapoenen zelf eens een gamel te laten afwassen of elkaar te helpen met het strikken van veters, leren ze spelenderwijs zich in te zetten voor zichzelf en de groep. Doorheen het jaar gaan de kapoenen op een tweetal weekends van 1 of 2 nachten zodat ze op het einde van het scoutsjaar klaar zijn om op hun eerste (of tweede) kamp te vertrekken. Het kamp duurt 6 dagen en vindt plaats van 4 tot 10 augustus. Indien er nog vragen zijn, aarzel dan niet en contacteer gerust de kapoenenleiding via onderstaand e-mailadres.

Leiding

Naam Totem Gsm-nummer