UNIFORM

Wie moet wat zeker aanhebben op de scouts?

Kapoenen – Welpen – Deugnieten – Wolven:

• Das
  • Sint-Michiel T-shirt
  • Groene, bruine of zwarte broek of rok (dit hoeft niet van Scouts en Gidsen Vlaanderen te zijn)

Jonggivers – Givers – Jins – Leiding:

• Das
  • T-shirt
  • Scoutshemd
  • Groene, bruine of zwarte broek of rok (dit hoeft niet van Scouts en Gidsen Vlaanderen te zijn)

Waar kan ik alles kopen?

Hemden, truien, broeken en rokken…
via de site www.hopper.be of in รฉรฉn van de hopperwinkels of-verdeelpunten (Banier Turnhout).

Dassen, STM T-shirts en tweedehandskleding:
Op de scouts bij iemand van de leiding.

Prijzen:
Das = โ‚ฌ 4,00
T-shirt Sint-Michiel = โ‚ฌ 7,00

Tweedehands

Wij zijn sinds enige tijd gestart met een tweedehandsverkoop. Dit houdt in dat wij   uniformen opnieuw aanbieden voor een redelijke prijs. Hiertoe behoren verloren voorwerpen die nooit werden afgehaald, maar ook kledingstukken die door de ouders werden ingeleverd.

Heb je dus uniformen die te klein zijn, dan mag u die altijd aan ons schenken. Hier kunnen wij dan weer andere leden blij mee maken. Voor een klein bedrag kan je dus ook een tweedehandsuniform bij ons verkrijgen.

Voor meer informatie over het aanbod en de prijzen kan je terecht bij iemand van de leiding of via mail:

uniform@scouts-sint-michiel.be

Wat hoort waar?

De trots van elke scout is uiteraard hun hemd. Sommige tekens hebben een vaste plaats en andere zijn zelf te kiezen (bv. kampaandenkens, oude jaarthema’s).

Op onderstaande afbeelding vindt u een handig overzicht van welke tekens waar horen.