Eetfestijn 2023

Beste ouders, leden, oud-leiding en sympathisanten

Op ZATERDAG 25 NOVEMBER nodigen we u van harte uit op ons jaarlijks eetfestijn. Deze smaakvolle avond zal plaatsvinden in zaal De Gilden in Turnhout.

Kinderen tot en met 12 jaar hebben de keuze uit curryworst en een kinderportie videe met frietjes, puree of brood. Bij dit kindermenu is een dessertje inbegrepen. Deze kindermenu’s kosten 6 euro. De rest kan zich verheugen op een koninginnenhapje, met kip- of visvulling. Bij deze hoofdschotel is steeds groentegarnituur voorzien. Daarnaast staan er ook twee salades à la maison op het menu.

Vinaigrettes vindt u bij de desserten. De volwassenmenu’s kosten 12/13 euro. Bij al deze hoofdschotels zijn frietjes, puree of brood inbegrepen. Ons dessertenbuffet biedt u de kans om na het eten te genieten van een huisgemaakt nagerecht.

Wij hopen op uw aanwezigheid om er een gezellige, culinaire en winstgevende avond van te maken. De opbrengst van ons festijn gaat namelijk naar de werking van de scouts en het onderhouden van de gebouwen en het materiaal.

Inschrijven voor ons eetfestijn kan tot en met zondag 12 november. Zoals u ziet is het dit jaar zonder invulstrookje. Inschrijven kan online via onderstaande knop:

Zoals vorige jaren zetten we een limiet op het aantal inschrijvingen, om er zeker een kwaliteitsvolle avond van te kunnen maken. Wees dus op tijd!

Hebt u nog vragen of opmerkingen? Mail dan gerust naar eetfestijn@scouts-sint-michiel.be of contacteer Noa Vanommeslaeghe op 0485 33 26 74

Alvast heel hard bedankt en hopelijk tot dan!