Introductie nieuwe tak

We zijn blij afgelopen jaren de groei van onze scouts waar te nemen, al brengt dit andere gevolgen met zich mee. Uiteindelijk zijn we een beetje het slachtoffer van ons eigen succes geworden. Door de drastisch gestegen ledenaantallen vrezen we dat we steeds moeilijker de kwaliteit van scouting kunnen garanderen waar we voor staan. Om onze activiteiten aangenaam en realistisch te houden, hebben we weloverwogen gekozen een nieuwe tak te introduceren in Scouts Sint Michiel.

Concreet betekent dat een beperkte aanpassing van de bestaande groepen, namelijk:

• Welpen worden twee jaar i.p.v. drie jaar (derde en vierde leerjaar)
  • Nieuwe tak wordt twee jaar (vijfde en zesde leerjaar)
  • Jonggivers worden twee jaar i.p.v. drie jaar (eerste en tweede middelbaar)

Gedetailleerde informatie en benaming volgen spoedig en zal in uw mailbox belanden voor de jaarlijkse opening in september. Desondanks kan u nu al bij ons terecht voor prangende vragen. Onze leidingsploeg is alvast enthousiast en geëngageerd om van deze nieuwe tak een succesverhaal te maken.

Stevige linker

Leidingsploeg Scouts Sint Michiel